tisdag 24 april 2012

Nu är det gjort

Igår kväll skickade jag i väg en massa jobbansökningar. Herregud jag har haft turen att inte behöva söka några jobb de senaste 10 åren. Men med mycket stöd så gick det bra. Det är spännande men väldigt nervöst. Nu hoppas vi på det bästa. Vilka konstiga månader det har varit, Tobbe och jag är så grymt trötta och tappat en massa inspiration. Man kommer hem fixar middag, läser läxor med prinsen sen hamnar man i soffan och somnar där. Är inte jättekul och vakna av ett Ur program med ihop klibbade linser i ögonen. Kan säga att det känns ajajajaj. Nu ska vi börja komma igång igen bara vi har fått det där viktiga svaret som vi väntar på. Hoppas hoppas! Jag har en liten prinsessa som ligger och snarkar högt i min säng just nu, hon ska straxt väckas för idag har hon en spännande dag framför sig. Det blir tågutflykt men dagis, ett besök på museét och en avslutning på Mc Donalds. Åhh, om man ändå vore 5 år och fick göra allt som är kul! Må bäst och kram på er ♥

2 kommentarer:

Sarah Andersson sa...

Åh så spännande Mimmi! Jag håller verkligen tummarna för dig, vilka jobb det än är du har sökt. Alltid kul med nytt jobb och en ny start! KRAM

mimmi sa...

Ja nu hoppas vi på det bästa. Känns som om det är rätt läge NU att göra något annat, även om jag storm trivs med mina arbetsuppgifter. Ibland bara måste man ta tag i sitt liv. Kram ♥