lördag 29 november 2008

Morgonrock hot or not?

Hur många män bär morgonrock? Ni tjejer som läser bloggen har era män morgonrock? Personligen måste jag säga att det går fet bort. Tycker att det är töntigt med män som sveper in sig i en morgonrock sätter på sig tofflorna och sedan går runt och myser. Annat är det hemma hos mig, min man går runt i kallingar och t-shirt. Om det är sexigt. JA det är APSEXIGT!!!!

, hiss för kallingarna och fet diss för morgonrocken!
Killar ta av den och visa upp lite mer sexighet!!!!
Ps. Själv kan jag gå runt i min mysa i vita morgonrock hur mycket jag vill för jag är kvinna och då är det tillåtet. Ds.

/M

2 kommentarer:

Sarah sa...

Håller helt med dig, morgonrock går fet-bort, både till mig och eventuell pojkvän. Fy fan!
Det finns ju sexiga alternativ så använd dem då!

Mia sa...

Kan absolut inte annat än hålla med er..killar i morgonrock är sååå osexigt!!!!