söndag 23 november 2008

Mår så dåligt...

... skulle aldrig tagit sista drinken straxt efter 01. Varför varför varför??? Just nu ligger jag i soffan kollar stafetten och tycker synd om mig själv. Min älskling har tagit hand om våra små söta barn och han har gräddat våfflor. Är han inte underbar?!

Gårdagskvällen var fantastiskt trevlig, började kvällen hemma hos Sarah med vin och gott tilltugg. Många goa skratt blev det oxå. Vilken himla fin lägenhet du har Sarah, är väldigt avis!!'
Hamnade sedan på Harry´s där Kalmar FF spelarna firade, ni kan ju kolla bilderna från igår...ha haha.
Bussen hem 02.20 är ingen trevlig historia och jag missade min hållplats, fick springa hem.

nu ska jag lägga ner huvudet på kudden och vila mina små blå. / M

Ps. Jag kan skicka bilderna på FF spelarna till dig Sarah ; ) Ds.

Inga kommentarer: