onsdag 19 november 2008

Problem!!!!!

Jag är bjuden på tjejfest på lördag vilket jag längtar till jätte mycket! Har dock stora problem, JAG HAR INGA KLÄDER!!!!!! Har varit i hur många butiker som helst och inte mycket faller mig i smaken. Gaaaahhh jag blir tokig.
I sista affären blev jag helt knäckt, jag får för fan inte över plaggen för bröstens skull. Ha ha tur att T lovat mig en operation till min 30 års dag!
Älskling, det är bara 4 månader kvar, bäst att du börjar spara för jag hade tänkt mig ett lyft av ögonlocken också!
Ja mina kläd problem blev ju inte mindre just nu i alla fall. Nåväl jag har hittat en djurmönstrad klänning, lägger upp bild straxt. Jag trodde man bara klädde sig i djurmönstrat när man var 50+ och vill känna sig som 25? Men det är tydligen väääldigt inne om man ska tro expediten.
Snälla ge mig tips på vad jag ska ha! /M

Inga kommentarer: