söndag 20 maj 2012
Blandade känslor
Har spenderat helgen på Revsudden. Balsam för själen. Vi tackade nej till ett jätte event bara för att få vara och få lite luft under de brutna vingarna. Det har varit så hektiskt en tid och mycket som hänt. Nu så här på söndagkvällen känns vårt NEJ helt riktigt.
Med blandade känslor har jag plockat bort det sista av mammas saker, neccesär och annat smått och gott. Skitjobbigt att känna mammas parfymdoft. Jag tog mig tid att bara andas in och tänka hur det var när mamma fanns hos oss. Jag gjorde om mammas rum till prinsen som numera har ett eget rum i stugan. Nu hoppas jag för min Gud att läget får vara lugnt.
Kärlek ♥
onsdag 16 maj 2012
Tjoohooo
Ojoj det var ett tag sen...IGEN!
Idag är det stress och stimmigt i det Nygrenska residenset. Barn som ska på aktiviteter en mamma som ska på fest och en pappa som ska på fotboll...
Phhhuu vilken tur att jag har en snäll bror och svägerska som ställer upp när man som mest behöver det! Tack tackelitack tack!
Hjälp vad bra det går med träning och kost. Nu är jag nere på -17 kg och det känns sååå bra. Kläderna är säckiga så till helgen måste det handlas lite nytt!
Nähä nu är locktången varm så bäst att fixa sig!
Puss puss puss!
måndag 14 maj 2012
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
