Så kom vi till årets sista dag. Ett år som innehållit oändlig sorg men också många stunder av glädje. Vi tar med oss allt av detta och går in i 2017 lite vingklippta men också stärkta. Nyårsafton blev inte som den brukar. En stol var tom och det gjorde ont i hjärtat. Vi gjorde det bästa av situationen och det gick bra. Vi tänker ofta på dig Johan!
tisdag 3 januari 2017
Julen 2016
Så var då julen 2016 över på ett kick. Tänk vad man styr och grejar flera veckor i förväg sen ett tu tre så är det över. Lika mysigt och gott som vanligt. Vi avslutade kvällen med midnattsmässa i Nybro kyrka. Wille var ljusbärare i och med att han ska konfirmera sig. Vackert och stämningsfullt.
söndag 20 november 2016
Vilken helg!
Så försvann snön och det blev plötsligt temperatur upp till 8 grader. Världen är upp och ner. Jag som hade hoppats på lite snö nu till advent.
Tog lite ledigt i fredags och vi gick på fest. Började känna mig lite risig med hosta och värk i ryggen. Men drickat flödade och tiden gick fort. Glömde att jag hade ont och plötsligt var klockan över tre på natten. Efterfest i vår badtunna var ju givet:) Människor som är stöpta i olika former i all sin nakenhet drack öl och bubblade fram till klockan 5...opps när hände detta liksom. Vi som gärna sover innan klockan 22 en fredagskväll. Kul hade vi i alla fall.
Lika kul var det inte att vakna upp och smärtan i ryggen blev värre. Svårt att andas och ner till doktorn. Lungsäcksinflammation och nu medicin. Blir nog bättre om några nätter. Nu ska jag försöka putsa ett par fönster inför advent.
Må bäst :)
söndag 13 november 2016
Så stolt
Vår förstfödde. Så stolta.
Vet vilket hårt slit du lagt ner. Många träningstimmar, många glädjestunder och många svettdroppar. Så värd detta. Vi älskar dig!
Julmarknad och farsdag
Vi startade dagen med skönsång för barnens pappa min själsfrände ❤ Sen gick vi till gymmet körde stenhårt i 1 1/2 timme.
Sen tog vi med oss Tobbe till julmarknaden i Kosta. Mysigt som tusan och Ester fick träffa Tomten! Hoppas nu att önskelistan kommer fram till tomteverkstaden :)
Ja det här med farsdag känns jobbigt. Jag har en far men jag har inte känt igen honom på flera år tyvärr. Det är liksom inte min pappa. Jag såg upp till min pappa han var min hjälte men nu vet jag inte vad jag känner.
Nu snart ut i natten.
Sussa sött!
onsdag 12 oktober 2016
Alltså den här lille godingen...
...Han har trollbundit våra hjärtan. Han är ingen kanin han är som en hund. Kommer så fort man öppnar dörren och hoppar gärna upp i knät nör man sitter i soffan. Tyvärr har han ju varit sjuk och för några veckor sedan så trillade han och skadade tassen. Mycket vila har dock gjort honom helt återställd! Pussas på munnen är det bästa han vet ❤ Tänk att han blev vår!
Vi gräver väl lite till då...
Vi är på slutet av vår renovering (anser jag) och det sista vi gör är att anlägga trädgården och ett spabad. Det är mycket slit och killarna har varit ute i ur och skur. Snart snart kan vi ta oss ett dopp!