mimmis
tisdag 28 oktober 2008
Sexig.
Kolla killen i tights hur sexig som helst. Not! Han ser bara ut så när han är ute och springer ska tilläggas. /M
The Perishers-My Heart
Oj vad bra dom är!/M
onsdag 22 oktober 2008
Till barnen.
Detta handlades i måndags. Nu får jag hoppas att det blir en jäkla kall vinter, för så dyra skor. / M
Dagens shopping.
Idag har det handlats ett par byxor två par strumpor en basker och två halsdukar. Och det bästa av allt, det är bara grejer till mig! / M
minusminusminusminus
-2,1 det ni! /M
söndag 19 oktober 2008
Nu ni. . .
Ringarna är på igen så nu behöver ni inte undra mer. / M
lördag 18 oktober 2008
Lagom är bäst!
Har ni sett "Lilla landet lagom" på kanal 5?! Ha ha
kaninteslutaskratta
så roligt är det faktiskt! /M
Senare inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)