måndag 31 augusti 2009

Counting Crows - Mr. Jones

Man blir nästan nostalgisk...

Live - Run To The Water

Lääänge sen. T kommer du ihåg när denna gick varm hemma hos oss?!

Hiphopper - Thomas Rusiak feat. Teddybears Sthlm

Kunde inte sova i lördagsnatt några grannar hade fest till 03.45!!!
Är det lagligt? Jag hörde varje ord de sa dessutom spelade de denna låt ett antal gånger.....de var dock lite finurliga då de bytte ut texten varje gång den spelades, sluddrigare och sluddrigare blev det!

lördag 29 augusti 2009

Playa Del Sol - trampbåten

Underbar serie som återkommer i höst. Åååhh längtar

torsdag 27 augusti 2009

Dr Kovac??

Träffade en gammal klasskompis idag som jag inte sett på måååånga år. Herregud den ganska vilda killen har vuxit upp och blivit en riktigt snygg man. Han är sjukt lik Dr Kovac i Cityakuten., jävlar i min lilla låda så snygg han är. Killen har gått från att ha varit en liten bråkstake till att vara polis i en stor stad haha ha det hade jag aldrig trott för 15 år sen. Alla blir vi ju äldre och klokare.

Nu ska jag hinka vatten framför tv´n.
Natti natti/M

onsdag 26 augusti 2009

Blandade känslor

Så då kom det brevet vi väntat på i ett och ett halvt år. Dags för prinsen att genomgå den första behandlingen mot sina allergier. Det har varit låååång väntan och nu när första gången blir av den 8 september så känns det bra och dåligt på samma gång. Han kommer att lida, förmodligen bli hemskt sjuk och det kommer vara gråt och skrik för varje spruta, men samtidigt kommer det förmodligen (finns inga garantier) att hjälpa honom att leva det liv som många andra barn gör. Han har dock inbillat sig att han kommer att få en ullig liten hund när den här karusellen är över...men älskling det kommer inte bli riktigt så bra men betydligt bättre!

KrAm

Om man ber snällt...


...tror ni jag kan få detta oxå? Är så trött på alla fula märken i det som vi har nu. Jag gillar detta enkla, någon som tycker som jag?