Man blir nästan nostalgisk...
måndag 31 augusti 2009
Hiphopper - Thomas Rusiak feat. Teddybears Sthlm
Kunde inte sova i lördagsnatt några grannar hade fest till 03.45!!!
Är det lagligt? Jag hörde varje ord de sa dessutom spelade de denna låt ett antal gånger.....de var dock lite finurliga då de bytte ut texten varje gång den spelades, sluddrigare och sluddrigare blev det!
lördag 29 augusti 2009
torsdag 27 augusti 2009
Dr Kovac??
Träffade en gammal klasskompis idag som jag inte sett på måååånga år. Herregud den ganska vilda killen har vuxit upp och blivit en riktigt snygg man. Han är sjukt lik Dr Kovac i Cityakuten., jävlar i min lilla låda så snygg han är. Killen har gått från att ha varit en liten bråkstake till att vara polis i en stor stad haha ha det hade jag aldrig trott för 15 år sen. Alla blir vi ju äldre och klokare.Nu ska jag hinka vatten framför tv´n.
Natti natti/M
onsdag 26 augusti 2009
Blandade känslor
Så då kom det brevet vi väntat på i ett och ett halvt år. Dags för prinsen att genomgå den första behandlingen mot sina allergier. Det har varit låååång väntan och nu när första gången blir av den 8 september så känns det bra och dåligt på samma gång. Han kommer att lida, förmodligen bli hemskt sjuk och det kommer vara gråt och skrik för varje spruta, men samtidigt kommer det förmodligen (finns inga garantier) att hjälpa honom att leva det liv som många andra barn gör. Han har dock inbillat sig att han kommer att få en ullig liten hund när den här karusellen är över...men nä älskling det kommer inte bli riktigt så bra men betydligt bättre!
KrAm
KrAm
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
