fredag 30 oktober 2009

TrEvLiG hElG


Äntligen helg!
Ett stort GRATTIS till min fina vän som fått en liten kille idag!
Nu blir det familjemiddag med allihop, imorgon är det fest!
Hoppas att ni får en fin fin helg!
PÖSS M

torsdag 29 oktober 2009

Helt slut

Det tar verkligen på krafterna att vara ledig ;) så mycket som ska hittas på och som ska göras. Idag besökte vi Leo´s lekland vilket var super uppskattat och det är något vi kommer besöka igen. In till stan fixa lite kläder, käka lunch och gå i leksaksaffärer. Hjälpte syrran att handla oxå.
Plocka, städa, tvätta fan det är ju det enda man gör när man är hemma, känner ni igen det? SKA DET VARA SÅ HÄR?????

Nu ett litet glas rött och snart sover man väl i soffan med massor av tankar och funderingar.
Gud vad roliga inlägg jag har nu...
P&K

Robyn- Handle Me

onsdag 28 oktober 2009

Lite kärlek


Imorgon kanske man ska baka med kärlek!

LeDiG

Nu har jag tagit ledigt fram till söndag kväll åhhhh det är så jävla ljuvligt. Är allmänt ofokuserad och stirrig, undra varför....
Imorgon tar jag med barnen till Leo´s lekland, de leker och jag tar med mig datorn, det blir fin fint det! Vi ska träffa syrran och lilla H oxå, kanske blir det en runda till stan måste ha nått snyggt till helgen;)
Fan jag har absolut inget att blogga om just nu så jag fattar inte vad jag gör här, återkommer när fokus kommit tillbaka.
puss på er allihopa!

michael jackson - the way you make me feel full version

japp

måndag 26 oktober 2009

ToKiGt

Japp då var det måndag igen...dax för jobb om en timma, känns ju så där kul. Sessan är sjuk och prinsen har höstlöv, jag skulle bara vilja vara hemma och gosa. T och jag får dela på att vara hemma precis som vi brukar.
Hoppas att hon piggar på sig fort så att vi kan hitta på nått skoj den här veckan, Leos lekland kanske?! ;)

Glad och bubblig hela jag idag, tokigt var ordet!