Förlåt lite till....
lördag 28 november 2009
Vad hände?
Gårdagen som skulle blivit succé slutade i rena katastrofen... lill tjejen blev sjuk så det var bara att ge upp planerna på vårt julbord. T fick vara hemma och jag åkte in en sväng men hade mycket svårt att koppla av. Natten var hemsk med febertoppar på 40 grader men idag är hon nästan som vanligt igen dock lite rosslig. Dagen har gått till att stilla mitt dåliga samvete.
Nu är stjärnor och stakar uppe och jag spyr snart av trötthet.
Tack alla ni som ändå gjorde kvällen igår, hoppas att det kan bli en repris utan julmat och sjuka barn??! Får väl lägga upp lite bilder när jag fått tebax min kamera.
Ha nu en underbar lördag.
PuSsAr
Nu är stjärnor och stakar uppe och jag spyr snart av trötthet.
Tack alla ni som ändå gjorde kvällen igår, hoppas att det kan bli en repris utan julmat och sjuka barn??! Får väl lägga upp lite bilder när jag fått tebax min kamera.
Ha nu en underbar lördag.
PuSsAr
torsdag 26 november 2009
Lite små sliten
Tjinge pling!
Är grymt trött efter en hellyckad bartenderkurs på Byttan igår. Lärde oss att greja ihop massa fina drinkar efter det blev det givetvis provsmakning, lite vin och mycket god mat. Så här dagen efter får man faktiskt vara lite trött! Nu laddar jag batterierna för i morgon kör vi igen!! Längtar efter mina vänner.
Lägger upp bilder från Byttan imorgon.
Nu ska jag sova.
Tjing tjong och stora blöta pussar på er!
Är grymt trött efter en hellyckad bartenderkurs på Byttan igår. Lärde oss att greja ihop massa fina drinkar efter det blev det givetvis provsmakning, lite vin och mycket god mat. Så här dagen efter får man faktiskt vara lite trött! Nu laddar jag batterierna för i morgon kör vi igen!! Längtar efter mina vänner.
Lägger upp bilder från Byttan imorgon.
Nu ska jag sova.
Tjing tjong och stora blöta pussar på er!
tisdag 24 november 2009
Baka baka liten kaka
söndag 22 november 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)