lördag 29 december 2012

Man måste bara älska dem

Så var julen slut för jag hoppas verkligen den inte fortsätter till påsk :) Lugnt och stilla men utarbetad och trött. Om det var värt det? Absolut ;)
Igår gick det hål i mina grymt snygga skinnkängor. Men så tänkte jag va fan nu har jag jobbat så mycket extra och borde unna mig något. Jaha det gjorde jag oxå. Dessa godingar :) Måste bara älska dem. Nu har Tobbe och jag varsitt par och kommer vara grymt snygga när vi går ut och går :) Jag ljög dock och sa till min kära make att det var REA men icke. Ojoj  det sved i plånboken men så värt det !

Nu blir det bio med kidsen.
Ha en härlig helg ♥

måndag 24 december 2012

God Jul

Vill önska er alla en riktigt God Jul. Njut av ledighet och att få vara tillsammans. 
Själv ska jag nu i skrivandets stund ta renarna till mitt jobb :) Till alla er som jag inte lyckats höra av mig till: Jag ringer om ett par dagar ♥

Kram till er alla ♥

torsdag 20 december 2012

Vilken tur man har ibland :)


tisdag 11 december 2012

måndag 10 december 2012

fredag 7 december 2012

Jag testar

Jag har aldrig köpt ett nagellack dyrare än 49 kr men så idag slog jag till. 129 riksdaler :) Har hört att detta lack sitter riktigt bra även om man står i diskvattnet flera gånger varje dag. Jag tog russian roulette. Lite härligt röd så där. Måste säga att det kändes bra när jag målade på, borsten kändes bra. Nu ska här diskas så återkommer jag med en utvärdering.

Tjing tjong

torsdag 6 december 2012