torsdag 31 januari 2013

Kvällensmiddag: Tomatsoppa med köttbullar. Creme fraiche, frökex och ett kallt glas vitt vin. Mumma kan jag säga!


Nää men Elin...



Denna underbart snygga unga tjej har gjort det igen...skaffat sig en miljonär. Tvära kast från att varit ihop men en jätte baby (Tiger Woods) till att bli ihop med en gamling...Vad har de gemensamt dessa två män? Jo de har snuskigt mycket pengar på banken...Den äldre av dessa herrar ska tom vara rikare än den första.  Kära lilla Elin vad ser du hos denna farbror? Är det pengarna månne?
Tydligen är det vanligare än man tror att folk faller för någons pengar... Hahaha det kan man väl påstå att det gjorde inte jag....Vi är lyckliga ändå ♥
Haha dessa människor måste vara själslösa  :)

Blev inga sprutor..

...hos läkaren. Prinsen skulle förmodligen blivit väldigt sjuk om han fått i sig sprutorna. Läkaren velade och velade men sa tillslut NEJ! Så nu är vi hemma igen.
Gos och glass är våra ledord idag :)

Plötsligt gick det över styr!! Men hon där bakom prinsen verkar nöjd över resultatet :) Nu står prinsen i duschen och skriker att det inte går bort....attans otur...


Nä då han har inte fått pesten eller tyfus :) Bara prinsessan som övar sminkning med sina nya borstar :) Sötnosar :)


Man blir lite rädd...

...när min prins blir sjuk. I natt har han yrat och haft smällont i huvudet. Febern var över 40 och han var alldeles konstig stackars prins. Han har liksom inte varit sjuk på det viset sen han var liten. Jo en febertopp innan jul annars var det nog flera år sedan. Jag får sånt här otäckt knip i hjärtat och minns hur sjuk han var när han var liten. Gud, ibland var han alldeles borta för att han inte fick in och ut tillräckligt med luft. Huu, när man kom till akuten och de bara slet bort honom ur min famn och kämpade med hans andning. Många nätter har vi spenderat på barnmottagningen. Hoppas att det inte är något han behöver uppleva igen men just nu låter luftrören väldigt illa. Vi ska ändå in till sjukhuset för spruttagning idag så de får väl kolla upp honom lite :)
Annars ska vi bara vara hemma och gosa hela dagen jag, prinsen och prinsessan ♥

onsdag 30 januari 2013

To die for...



Åh vad jag önskar mig denna fina klänning och de snygga shortsen. Om någon vill köpa och ge mig i gåva så är det helt okey :) Sååå snyggt och lagom bohem :)