lördag 14 juni 2008

Välkommen

Hi hi jag har fixat en blogg alldeles själv, har alltid tyckt att det är lite töntigt att blogga men ska ge det en chans. Så här har ni mig!!
Kommer väl skriva om lite av varje.

Bor i ett litet gult hus vid en sjö med min lilla familj. T är jag gift med vi firar 5 årig bröllopsdag 21/6... Vi har två barn en prins på snart 6 år och en liten sessa på 1 år.
Att ha hus är ett ständigt arbete, håller som bäst på att måla och snygga till vilket är sååå kladdigt, jag fattar inte hur man kan måla utan att få färg både här och där. T klarar det men inte jag.

Ska snart förbereda kvällens grillning då en mycket god vän till mig kommer på besök. Vi ska kolla fotboll och dricka vin fast jag vet inte om jag ska dricka vin för när jag drack vin under Sveriges matcher i förra EM så förlorade vi, jag är hemskt skrockfull!
Blir cider tror jag. Håller tummarna för att Kim Källström får speltid, finns ingen bättre, det är bara Lagerbäck som inte har fattat det än. Hur fasen kan man välja Anders "taco" Svensson istället...?

Nu ska jag fixa lite!!/M

Inga kommentarer: