söndag 24 augusti 2008

Bra jobbat familjen!

Idag har varit den allmänna fixar dagen hemma hos oss. Vi har ägnat oss åt diverse stort och smått, jag har slipat bort tok ful färg från vår badtunna, fy fan vilket jäkla jobb. Har damm överallt även där man minst kan ana att det skulle hamna.
Sommarens blomster har nu ryckts bort från urnorna de har liksom gjort sitt, imorgon bär det av till Växer för att införskaffa X- bollar. Mina Pelargoner har fått lite kärlek och jag har "plockat" dem. Ha ha ha hur gammal låter man inte när man säger att man plockat i sina Pelargoner??? minst 50.... , bäst att jag vårdar dem ömt har ju liksom fått dem av prästen, behöver ju hålla mig god vän med "Han där uppe"!

Nu har familjen njutit av rösti och filé, lill sessan sover och även jag ska snart inta sovposition!
Imorgon väntar jobbet igen! /M

Inga kommentarer: