söndag 7 september 2008

Fylle sms

Tror att den envisa virusen börjar släppa taget om mina små rara barn, pencillinet har äntligen gjort verkan, men fan vilken tid det har tagit.
Igår var vi en en stor barnfamilj då vi var barnvakter åt två små gosiga barn. Var lite nervös innan för att det skulle bli kaos men kl 21.15 sov fyra små änglar i våra sängar, de skötte sig exemplariskt, T och jag trodde inte våra ögon och öron allt var tyst! Hm vi kanske ska skaffa ett par ungar till om det är så här lätt att ta hand om dem! (, lugn och fin nu vi ska INTE ha fler!)

Inatt kl 01.25 fick jag ett sms, ett jävla fylle sms som bekräftade att där spriten går in går vettet ut!! Störde min skönhets sömn ju.

Nu är jag på jobbet och borde väl göra en hel del men fy vad seg jag är! Ska sussa tidigt ikväll!/M

Inga kommentarer: