tisdag 11 maj 2010

Bebis i magen...

Min kära lilla dotter har blivit väldigt talförd och babblar som bara sjutton, kan säga att det är både på gott och ont.
Idag när jag skulle hämta min lilla ängel på dagis så kom en av fröknarna och gratulerade mig till bebisen i magen!
Ähhh...vad skulle jag säga?
Hon sa att sessan berättat så glatt att hennes mamma inte orkade inte vispa våffelsmeten hemma utan det fick pappa göra. Orsaken till detta skulle vara att sessan minsann skulle få en lillasyster!!!
Hahahaha, jag höll på att smälla av och jag fick dementera uppgiften min lilla sessa spridit ut!
NEJ, jag är inte gravid och har defenitivt inga planer på att bli det heller även att min lilla sessan gärna vill ha en syster.
Nu ska jag ägna mig åt kompisars barn som jag kan låna och gosa med men snällt lämna tillbaka när det blir jobbigt!

Vet att det var super länge sen jag bloggade men faktum är att jag mentalt är helt slut och tankar snurrar men på ett väldigt positivt sätt.
Det är bara att köra på!
Kramar på er! ♥

Inga kommentarer: