måndag 23 augusti 2010

Hemma!

Så nu har man flyttat "hem" från stugan. Har ni tänkt på att vi från småstan säger stugan medans de från storstaden åker till landet när de är i sin sommarstuga?! Hmm konstigt det där. Med blandade känslor är man då i stan igen, visst hade det varit skönt om sommaren inte hade gått så jäkla snabbt men sammtidigt är det skönt när livet blir inrutat med jobb, skola och dagis igen, fyrkantiga som vi är! Just nu längtar jag efter ett par timmar alldeles själv bara såndär mammalyx ni vet?! Inte för att jag inte tycker om att ha mina barn omkring mig för jag älskar dem över allt annat men att få bara vara Mimmi är jäkligt gött.
Nu har vi varit på stan och fixat lite saker inför skolstarten och i eftermiddag ska vi cykla till fiket långtbort i stan för att ta en sista sommarlovsfika vilket min lilla prins önskat sig. har jag sagt att min prins börjar 2:an!!! Hallåååå 2:an fatta hur stor han är. Oh my god säger jag bara.

På fredag är det kick off med bästa LC tjejerna och om några helger bär det av till Köpenhamn. Tror att denna höst har mycker att ge och det kommer nog hända en hel del på gott och på ont.

Ha en toppen dag! / M♥

Inga kommentarer: