lördag 23 oktober 2010

Mycket som händer

Vaknade imorse av att regnet smattrade mot rutan...jag som hade hoppats på att få lite höstsol på näsan. Jaja, nu är jag på Revis och har precis avslutat bakning av ett gäng frallor, hjälper mamma att fylla frysen lite ;)
Blir nog upptagning av båten idag och sen har jag lovat barnen att de ska få premiär bada i nya bubbelbadet. Daahhh, ibland ångrar man att man råkar lova saker.

Veckan som gått har varit intensiv och många resor fram och tillbaka till den stora staden 3 mil bort. Sprutorna som togs på prinsen i torsdags gick under omständigheterna bra, sjukhusclownen var och livade upp stämningen lite, sånt gillar vi! Sessan har fått nya mediciner och igår släpade jag hem två stora apotekspåsar med nytt, nytt, nytt ibland känns det som om man har halva apoteket med sig hem men jag är säker på att dr Pelle har koll på vad han skriver ut.

Igår var Tina med sina barn och så Mia hemma hos oss för lite fredagsmys. Pizza, mysbyxor oxh glasögon, det var glamour på hög nivå ;) Trevligt var det ialla fall! Tack fina ni!

Idag drar den alpina världscupen igång...oh yes! Snart, snart kommer även resterande vintersporter igång halleluja som jag har väntat! Ett ord men bara ETT: SÖDERGREN!!!

Må bäst! /M♥

Inga kommentarer: