måndag 9 maj 2011

Det gick bra


Det har varit en jävligt jobbig dag idag det går inte att förneka. Jag har en liten tendens till att jaga upp mig när det är som jobbigast och det tär på psyket och sätter sig i min magen som lugnas med diverse piller. Hur som helst det går ju inte att lägga sig i fosterställning och gråta för vem fan hjälper det?!
Testet på sessan utfördes av en tant från stenåldern och efter att inte ha fått ordning på elektroderna trodde jag att T skulle explodera. Efter mycket pill och mojsande med allt fick tanten igång skiten men då sov både jag och sessan som stockar, jag låg nämnligen med henne i famnen i en hyffsat skön vilostol. Ska tillägga att sessan tröttnade rätt tidigt på stenålderstanten och helt enkelt räckte ut tungan åt henne...usch så har jag inte uppfostrat henne.
Vi kom ialla fall därifrån efter 2 timmar och med glassar i magen körde vi hem för att möta upp prinsen.

Vi älskar er våra små hjärtan, ni är allt för oss ♥

Inga kommentarer: