söndag 26 februari 2012

Pssst jag ska berätta en hemlis....

....nää vi ska inte ha en bebis, vi ska heller inte skiljas, inte har vi heller vunnit 40 miljoner. Nope jag har bestämt mig har liksom kommit till en vändpunkt. Egentligen ska jag väl kanske inte outa det här men jag vill gärna dela med mig av min resa. Jag har börjat med LCHF för mitt välmående skull. Tidigare har jag mosat in det mesta i munnen gott som äckligt bara det var något att tugga på. Mitt sötsug var enormt och jag kunde dricka flera liter läsk i veckan. Det har satt sina spår om jag så säger, fetma, dålig hy, dåligt hår och enorma humörsvägningar. Ja, jag är rädd för att misslyckas men de tre första veckorna har gått väldigt bra -3,8 kg. Har handlat nya träningskläder och ett par dööö-coola skor, imorgon ska kortet till gymmet införskaffas och det känns som om inget kan stoppa mig! Grymt peppad och nu måste ni bara heja på mig!

2 kommentarer:

Sarah Andersson sa...

Du kommer klara det vännen!! Det känner jag på mig och skulle du bli minsta lilla låg eller tveksam någon gång så ringer du mig så kan vi peppa varandra!! Du är GRYM!

mimmi sa...

Tack snälla rara du! Vi peppar varandra tycker jag absolut!
Måste ses snart!
Kram på dig snygging ♥