tisdag 6 mars 2012

Det går bra nu!

Peppad till tusen och jag vet i fan vart det kommer ifrån men jag känner något jag inte känt på mååååånga år. Vågen visar på -5 kg och jag är faktiskt inte sugen på något sött över huvudtaget :) Det funkar alldeles utmärkt att äta LCHF kost, jag är mättare, gladare, lugnare, fått bättre hy och jämn i mitt humör. Kort på gym införskaffades i måndags och jag har hunnit träna två gånger vilket känns alldeles utmärkt. Jag har som mål att träna styrka två dagar och kondition en dag i veckan. Hoppas hoppas att detta håller i sig!

Puss och kram varning på stan

2 kommentarer:

Sarah Andersson sa...

Nu som först såg jag - 5 kilo, det är ju underbart gumman! Grattis och bra kämpat!!

mimmi sa...

Tack snälla! Ja det går riktigt bra nu och jag har äntligen blivit av med mitt sötsug! Har en massa bra recept om du är intresserad?
Kom igen nu kämpar vi vidare!