måndag 3 december 2012

En sån där dag

Ibland blir det bara för mycket. För mycket av ALLT. När vi upptäckte i lördags att sessan var full av vattkoppor då började jag faktiskt att gråta. I ca två veckors tid innan detta har hon haft krampanfall varje dag. Ibland medvetslös ibland "bara" borta. Det har varit mycket pusslande och mycket VAB. Perfekt att Tobbe fick äran att åka och jobba i Tyskland just denna vecka. Det vrål snöar och sessan skiker och kliar på sina koppor. Tur att jag har en sån ducktik prins som hjälper mig med skottningen :) 
Tycker att det är lite motigt just nu men det är bara att bryta ihop, bita ihop och komma igen. Går ju inte att lägga sig ner att dö i alla fall. 
Idag har jag fått mina skåp rensade, så min ofrivilliga ledigheten blir nog bra, dessutom har jag fått tillfälle med massor av gos. 

Nu lägger vi oss till en sprakande brasa och fallande snö. Imorgon är en annan dag ♥

Inga kommentarer: