tisdag 5 mars 2013

Ibland är det mycket...

..på G. Har börjat mitt nya jobb och jag måste säga att det känns riktigt riktigt bra. Det är mycket nytt men det sätter sig väl så småningom.
I helgen blev jag överraskad av "min" föredetta boende och hennes mamma som bjöd mig på middag och så fick jag en fantastisk vas. Blev generad och väldigt rörd. Igår kom det ett kort på posten från en godman som beklagade att jag slutade, tyckte att jag gjort ett bra jobb och önskade mig lycka till. Helt otroligt vad människor är härliga, är så glad i hela mitt hjärta. Måste ju betyda att jag verkligen  gjort ett bra jobb :)

Idag hade jag ett långt samtal med prinsessans läkare. Vi kommer ganska omgående bli inlagda i Kalmar med övervakning under ett par dygn och sen blir det vidare till Lindköping. Nu vill hon gå till botten med det här. Ester ska ju börja förskoleklass till hösten och frågan är ju hur det ska gå med hennes kramper. Det går ju inte lämna henne utan tillsyn. Assistent tycker läkaren är en bra möjlighet.  Hmm, känner på mig att detta blir en kamp mot kommunen. Är så trött på att kämpa...Det positiva är att hon mår bättre idag än vad hon gjorde för en månad sen :)

Vann 249 kronor på tipset idag. Förlängde mitt kort på gymmet. De positiva sakerna tar jag med mig till morgondagen!

Nu är det natta :)

Puss och kram ♥

2 kommentarer:

Unknown sa...

Stackars Ester, att hon ska behöva ha dessa kramper. Hoppas verkligen att de ska komma tillrätta med det.

mimmi sa...

Tack Jenny. Det ordnar sig! Kramen ♥