söndag 13 oktober 2013

Att åka hemifrån..

Som jag har berättat innan så händer det väldigt mycket i mitt/vårat liv just nu. Prinsen mår bättre i sitt huvud och imorgon får han äntligen börja träna lite lätt igen. Som han har längtat!
Imorgon åker jag på tre dagars utbildning i Göteborg. Det är väldigt roligt och väldigt inspirerande att få komma iväg men alltså jag har svårt för det här att vara hemifrån. Jag är en riktig "hemmagris" :) Dessutom har jag svårt att släppa taget jag har ju ingen kontroll hemma det s t ö r mig fett. Nåväl nu har jag skrivit "schema" för dessa tre dagar. Tider att passa, vilken mat som ska lagas, kvällsaktiviteter och fika som ska skickas med till skolan. Det är klart att min lilla familj klarar av detta det tvivlar jag inte på..men visst vill jag ha koll.

Jag har haft så mycket att göra att jag missat att ta mina prover denna veckan oxå...lovar att ta tag i det. Det positiva är att jag inte har ont i ryggen alls.

Nu ska det kokas kalops!

Tjing pling ♥

1 kommentar:

Unknown sa...

Du måste stanna upp och ta hand om dig själv också! Men skönt att du inte känner av ryggen.

Ha det så trevligt i Göteborg.