måndag 27 januari 2014

Snööö

Visst var det väl lite mysigt när man vaknade i morse och fick se all snö! Hade ena ögat öppet när jag hörde att min älskade make gick upp vid klockan 5 för att skotta. Själv låg jag kvar under mitt duntäcke och snarkade. Barnen var överlyckliga och det togs med både pulka och snöglidare till skolan. I eftermiddag blir det att åka till backen vid sporthallen med en termos varm choklad.

Har rett ut en massa saker som legat på hög och väntat på att bli gjorda. Det känns så skönt när det är klart. Vi kikar på resor till sommaren. Cypern verkar väldigt lockande. Jaja vi får se vad som kan hända. Jobba lite extra kanske ;)

Igår kom äntligen bror med familj hem från fjällen. Som vi har längtat. Utan mina älskade syskon vet jag inte vad jag/vi hade gjort. De är mina/våra stöttepelare i livet. Tack snälla ni!

Fick ett telefonsamtal från en god vän som gjorde mig glad. På fredag ska jag tanka energi med goda vänner, vilket är så jäkla härligt!
Spa söndag är oxå inplanerat. Roligt när det händer positiva saker!

Ha en bra men snöig dag!

Inga kommentarer: