torsdag 6 februari 2014

Hopp om livet ;)

Jäklar vad dagarna går i ett rasande tempo..det är redan den 6:e februari. Med risk för att låta gammal visst är det väl måndag och fredag heeeela tiden? Jag har nedräkning till sportlovet för jag vågar knappt kolla allt som är uppbokat v 7...men sen så är det vecka 8 och då är jag leeedig :)

Har besökt läkaren nu på morgonen (planerat besök). Han kunde inte låta bli att små le och fråga vad Elsa Marie Nygren hittat på. Han undrade om vi någonsin har en lugn stund utan att något händer. Ja vi har träffats ganska mycket det är väl därför han vågar vara små ironisk. Hur eller hur bråkar han lite med läkarna i Kalmar ang propp behandlingen, men det är en annan historia. Mina värden vad det gäller min vuxenastma var väl inte lysande men det fanns hopp om livet ;) Skämt och sido jag känner ju mig inte sjuk och det är ju jäkligt positivt! 

Vilken dimmig dag det ser ut att bli. Hallå vi längtar efter sol och snödroppar! 
Såg ni att Anders Södergren ska vara fanbärare på OS invigningen. Det ni det är fantastiskt stort! Grattis till honom.

Nu blir det en tur för möte på Öland!

Må bäst ♥

Inga kommentarer: