måndag 31 mars 2014

Födelsedagar!

Igår firade vi vår underbara prinsessa som fyllde 7 år: Hallååå 7 år!! Vart tog åren vägen? Nyss var hon en lite plutta och nu en stor hästtjej med storlek 33 i skor!
Tänk att vi fått så underbara barn min älskling och jag.
Idag fyller min store prins 37 år och det ska firas med tårta. Tyvärr var jag inte hemma när barnen sjöng för honom i morse men de hade klarat att tända ljus och bära födelsedagsbrickan alldeles själva.

Tack älskade barn för att ni är våra och att ni förgyller våra liv. Vi kommer alltid finnas här och aldrig svika er! Vi älskar er ♥
Tack älskade Tobbe för att du är du och för att du orkar. Tack för att du gör mig stark när jag är svag. Vi har gått igenom mycket och det har varit kämpigt men vi har klarat det! Nu kör vi vidare. Du är mitt livs kärlek ♥

Ha en bra dag alla underbara ♥

Inga kommentarer: