måndag 27 juli 2015

Kära vänner...

...och ovänner för tydligen har jag några stycken som envisas med att följa mig trots att de inte tycker om mig :) Fattar inte varför det är intressant att läsa om en person man inte gillar...
Hur eller hur så har min närvaro här inte varit så stor. Men gissa? Nu är jag tillbaka :)
Det går ju i ett sjukt rasande tempo hela tiden och vi är snart framme i augusti.
Skolavslutningen bjöd ju på ett härligt väder och tårarna rann som vanligt när Den blomstertid nu kommer spelades. Tänk att vi har två underbaringar som nu ska börja 7an och 2an. Helt otroligt ju.
Midsommar var kall och regnig men vi hade trevligt som vanligt med goda vänner.
Veckan efter blev det så äntligen dax att styra kosan mot Paris! Vilken fantastisk resa vi har gjort 270 mil i bil men det var helt klart värt det. Vi har sett och upplevt en massa saker. Bra väder och inte allt för gnälliga barn! 34 grader var kanske i varmaste laget för att uppleva en storstad så det gällde att gå i skuggan.
Tre veckor har spenderats på Revsudden och det har varit helt underbart. Barnen har njutit varenda minut och det var ledsna barn som åkte med oss i bilen hem till stan i lördags. Sånt är livet och det finns inget vi kan göra. Men: "What goes around comes around" som det så vackert heter :)
Men i dagsläget är det där småskit i jämförelse. Det finns otroligt mycket viktigare saker jag säger bara en sak! Kämpa vännen ♥

Här är våra barn på skolavslutningen :)



Inga kommentarer: