tisdag 16 februari 2016

Helgens garv..

Som ni säkert noterat så var det ju alla hjärtans dag i söndags. En dag fylld av kärlek. Jag fick 10 minuters ryggmassage av mina barn, bara en sån sak!
Hur eller hur så hade vi lite fika här hemma med barnen och prinsens kompis. De såg lite molokna ut och jag frågade varför. Jodå de var lite sura eftersom resten av grabbgänget hängde med sina flickvänner. Just de här två grabbarna har gjort sitt medvetna val eftersom det är en kommande golfsäsong så har de helt enkelt inte tid med tjejer. Min son säger att det tar så mycket fokus och dessutom är det dyrt att ha tjej... Han är praktisk min son precis som sin far! Jaja men iväg och kolla på hockey skulle de i all fall så innan de gick kläckte de den briljanta idén om att är de singlar när de närmar sig 20 så ska de gifta sig med varandra. De känner ju redan varandra och det kommer inte bli något tjat om hur mycket golf de vill spela :) Haha kloka unga män det där.


Inga kommentarer: