fredag 12 december 2008

Genomtänkt


Kom på att klänningen som jag köpte för några veckor sen passar perfekt ihop med tights . Nyårs blåsan färdig. Synd att det inte fanns i min storlek.

Trendigt


Kolla silver tights som jag köpt till sessan. Coolt inte sant?

torsdag 11 december 2008

Hårvård


Köpte lite produkter hos frissan igår. Tror ni jag blir snyggare? Dyrt var det i alla fall/ M

plus och minus lista

Kommer ni håg hur man gjorde plus och minus lista på potentiella pojkvänner när man var mindre. Ni som inte gjorde det:
det är alltså negativa och positiva saker som man skrev ner för att se om han var något att ha.
Jag har nu gjort en lista för att summera hösten/vintern 08


MINUS:
1. Sommaren tog slut fort
2. Sjuka barn
3. Mycket tjafs på jobbet
4. Finanskrisen
5. Att Anders Södergren blev sjuk
6. Blev på körda av en gubbe
7. Stukat finger
8. Ingen miljonvinst
9. Trotsåldern


PLUS:
1. Söta rara barn
2. Snälla och trevliga vänner
3. Min super hunkiga man
4. Att Anders Södergren friskförklarades och kan nu tävla igen
5. Vi har inga livshotande sjukdomar
6. All vintersport på tv
7. Har gått ner i vikt
8. Stockholms trippen
9. Att jag var hos frissan igår och är super nöjd
10. Min nya laptop
11. Besöket i Kalmar salen för att lyssna på Schyffert
12. Det snöar ute
13. Det kommer en vår efter vintern!!
14. Snart jul och jag har varit jääätte snäääll
15. SM-Guld till KFF
16. Blir snart moster
17. Min härliga familj

Jag visste väl att plus kontot skulle bli mycket större än minus kontot. Då är ju livet riktigt bra trots allt! /M

Ny bil


Vi har hyrbil eftersom vi blivit påkörda. Är jäkligt ovant och T klagar på att jag inte kan växla ordentligt, ha han kan fan köra själv. / M

fredag 5 december 2008

Lucia!


T testade prinsessans nya lucia krona, den är mjuk och gosig. Trevlig helg! / M

onsdag 3 december 2008

Snöstorm


Min älskling och jag har varit i växjö på sjukhus besök. Nu är vi på väg hem och det snöar som sjutton. Dubb däcken är på och vi kör sakta men lite läskigt är det allt. Längtar efter barnen snart hemma. / M