torsdag 11 december 2008

plus och minus lista

Kommer ni håg hur man gjorde plus och minus lista på potentiella pojkvänner när man var mindre. Ni som inte gjorde det:
det är alltså negativa och positiva saker som man skrev ner för att se om han var något att ha.
Jag har nu gjort en lista för att summera hösten/vintern 08


MINUS:
1. Sommaren tog slut fort
2. Sjuka barn
3. Mycket tjafs på jobbet
4. Finanskrisen
5. Att Anders Södergren blev sjuk
6. Blev på körda av en gubbe
7. Stukat finger
8. Ingen miljonvinst
9. Trotsåldern


PLUS:
1. Söta rara barn
2. Snälla och trevliga vänner
3. Min super hunkiga man
4. Att Anders Södergren friskförklarades och kan nu tävla igen
5. Vi har inga livshotande sjukdomar
6. All vintersport på tv
7. Har gått ner i vikt
8. Stockholms trippen
9. Att jag var hos frissan igår och är super nöjd
10. Min nya laptop
11. Besöket i Kalmar salen för att lyssna på Schyffert
12. Det snöar ute
13. Det kommer en vår efter vintern!!
14. Snart jul och jag har varit jääätte snäääll
15. SM-Guld till KFF
16. Blir snart moster
17. Min härliga familj

Jag visste väl att plus kontot skulle bli mycket större än minus kontot. Då är ju livet riktigt bra trots allt! /M

Inga kommentarer: