lördag 20 december 2008

Nu blir det fest!!

Hemmet är städat tilltugget fixat och vinet är på luftning, ikväll blir det party!! Har bjudit in grannarna på dopp i badtunnan, ska bli mycket trevligt!

Fixade lite av de julklapparna som var kvar att köpa, men fy fan vad folk det var på stan. Jag hatar när det är trångt och folk köar, gud jag får ju ångest när det är två före mig i kön på ICA, nej det är tur att jag bor i en småstad. Jag menar tänk att köa på det viset varje dag, här gör vi det bara vid storhelger och när det är rea på Dressman ;)
Tjolahopp/M

1 kommentar:

Lena sa...

Ja det blev en mycket trevlig kväll. Tack för att vi fick komma!
Den vita chokladen var suverän - kanske man skulle göra lite julgodis i år!
Men gym kl 10 - glöm det. Vinterstudion är en bättre aktivitet, se andra röra sig är mycket enklare och bekvämare.
Kram
Grannen Lena