lördag 3 januari 2009

Party trick


En skakar välling och en dammsuger. Det var en jäkla smäll här nyss. God mat god dricka och trevliga vänner med andra ord en perfekt lördag kväll.

Vinter!


Har åkt skridskor och spark. Åh så härligt! Vem trodde att jag skulle tycka det?

fredag 2 januari 2009

Skridskor


Dagen började med att åka skridskor på sjön. Jag skötte korv grillningen.

Pyssel


Världens bästa anna är här och pysslar med mina barn. Gipsfigurer är gjorda och magneter målade. Just nu bakas det kakor. Åh så härligt!

torsdag 1 januari 2009

Nya läsare!

Vet att jag fått en del nya läsare och Er vill jag hälsa varmt välkomna!

Gårdagskvällen var hur trevlig som helst. Mycket gott att äta och dricka och en del spännande nyheter fick man oxå veta :)
Jag och värdinnan sov en stund, jag försökte söva min lilla sessa och värdinnan sov en stund på soffan. Hmm vad gjorde våra män och stora barn under tiden??!!
När tolvslaget kom så hade våra 32 åriga män förbytts till uppspelta 14 åringar, raketerna for åt lite olika håll och det var en himla tur att vi kvinnor och barn stod kvar inomhus.
Vi avslutade kvällen med att spela Wii spel. Tio i två var vi hemma, barnen och jag låg och lyssnade på T som mellan snarkningarna hickade som sjutton. Han förnekade dock när vi påpekade detta i morse...

Tack Lina och Johan för en mycket trevlig nyårsafton, och Lina tack för skjutsen hem det var guld värt! /M

Nyårsdagen 2009


Gott nytt år. Är på REVSUDDEN. Ätit kalkon så som vi alltid gjort på nyårsdagen. Hoppas att ni hade en trevlig kväll igår.

Leken har börjat.


Någon försöker leka star wars. Say no more.