torsdag 1 januari 2009

Nya läsare!

Vet att jag fått en del nya läsare och Er vill jag hälsa varmt välkomna!

Gårdagskvällen var hur trevlig som helst. Mycket gott att äta och dricka och en del spännande nyheter fick man oxå veta :)
Jag och värdinnan sov en stund, jag försökte söva min lilla sessa och värdinnan sov en stund på soffan. Hmm vad gjorde våra män och stora barn under tiden??!!
När tolvslaget kom så hade våra 32 åriga män förbytts till uppspelta 14 åringar, raketerna for åt lite olika håll och det var en himla tur att vi kvinnor och barn stod kvar inomhus.
Vi avslutade kvällen med att spela Wii spel. Tio i två var vi hemma, barnen och jag låg och lyssnade på T som mellan snarkningarna hickade som sjutton. Han förnekade dock när vi påpekade detta i morse...

Tack Lina och Johan för en mycket trevlig nyårsafton, och Lina tack för skjutsen hem det var guld värt! /M

Inga kommentarer: