onsdag 21 januari 2009

Ajajajajajajaj

Det har varit halt idag...jag upptäckte det är jag låg i en konstig ställning på vår trätrappa. Jag låg där ungefär i tio minuter innan jag kunde ta mig upp, fy fan vilken smärta. Först gjorde det jävligt ont i armen sen i huvudet och när jag reste mig kom en smärta i svanskotan som jag aldrig nånsin upplevt. (Jag har ändå fött två barn...)
Gick ner till vårdcentralen vilket tog en timma därefter blev det taxiresa liggandes.
Röntgen gick jäkligt snabbt men på akuten var det total stopp och jag vankade i 4 timmar, eftersom jag insåg att sitta inte skulle vara någon höjdare. Läkaren konstaterade i alla fall att jag har en spricka i svanskotan. Om det gör ont?? Nej då, det gör SÅ IN I HELVETES ont.
Smärtstillande och mycket kroppslig aktivitet skulle göra susen sades det. Om sisådär 6-8 veckor kunde jag eventuellt vara helt smärtfri...
Tro mig det här ska inte stoppa mig, imorgon ska jag vara på jobbet kl 18...haha hur sjukt låter inte det? Jag har ju inga tunga lyft så jag hoppas att det ska gå bra.
Nästa helg är det tjej fest och det kommer jag aldrig i livet ge upp.
Bävar dock för toalettbesöken...haha ska ha en sån där sitt kudde som man har när man fått barn, vilken härlig syn.

Sov gott/M

2 kommentarer:

Sarah sa...

Men herregud, stackars dig!! Miljoner kramar åt ditt håll, vi hjälper dig på toan nästa helg, promise!!

Mia sa...

Hej stackare! Var rädd om dig och ta det lugnt! Tänker på er och snart ses vi!
Supersnygg fläta på sessan;)
Hörs snart!
krya på dig!
pusspuss