lördag 10 januari 2009

Lördag

Jaha så har halva helgen gått det betyder att jag snart jobbat mitt helgpass klart!! Fatta skönt när måndag morgon kommer, då är jag ledig och typ alla andra har måndags ångest...

Hmm jag som skulle gå ner 10 kilo till har käkat pizza ikväll, inte helt lyckat alltså nu sitter jag uppsvullen och tjock i soffan och kolla Körslaget, Wells är bäst tycker jag. Nej, Sarah jag kommer INTE att rösta på den så kallade "snygg-Erik". ;)

Är det inte någon som är sugen på party snart? Det kliar lite i kroppen och det känns som om det behöver hittas på en massa för just nu är det mesta trist. Snart är det skid -VM ojoj vad det ska tittas och analyseras. Jag har på känn att Södergrens rygg kommer att ha hunnit läka och att han är så vass att det vinns en massa medaljer. T brukar fråga mig om jag inte hejar på de andra i Svenska landslaget, så klart jag gör men Södergren har en speciell plats i mitt hjärta ;)
En kille som verkligen får slita och är starkast när det är som tyngst en reeedig skidåkare med andra ord.
Kollade skidskyttet i kväll, där favoriten helt klart är Ferry. Haha han och jag är nog likadana vad det gäller att tala innan man tänker. Hans uttalanden i direktsändningar är helt oslagbara fast nu har han fått noga restriktioner om vad han får säga och inte säga. Lite synd. Lite tips på bra hemsidor är www.teamsodergren.se och www.bjornferry.com
Ja jag vet jag är en nörd!

Sitter och funderar på om jag ska spela golf den här säsongen eller inte, har varit passiv medlem i 3 år men nu är jag jäkligt spel sugen. Måste ju utmana min man ett par rundor i år, måste bara skaffa lite bättre utrustning först för visst är man bättre ju dyrare klubbor man har, eller vad säger du T???!!

Jag önskar er en riktigt trevlig lördagskväll/natt (alla ni som orkar vara uppe). /M

4 kommentarer:

Sarah sa...

Hihi, det löste sig ju ändå, utan din röst! :)
Men det är klart att vi ska ha en fest snart!! Kramis!

Mia sa...

Hej gumman!
Då är vi två som slipper måndagsångesten imorgon kv...jobbhelg här också och har lagt mig ledig på måndag helt underbart skönt! Rings då, jag är hemma och fixar och donar... Var ju länge sen:( Måste ses snart
pusssss

Sarah sa...

Klart att vi ska ha det!! Jag kan helgen vecka fem, hur har du det då? Puss och kram!!

mimmi sa...

Mia: Jag ringer dig idag antar att du sover lite längre än vad jag gör!

Sarah: Helgen v 5 skulle passa utmärkt vi kan väl höras om det!

Puss och kram på er!