måndag 12 januari 2009

Ocool morsa?

Måndag och jag är ledig vilket känns ganska underbart faktiskt. Ganska hyfsat väder så det blir nog en barnvagnspromenad med en väldigt förkyld och astmatisk sessa. Att lyssna på astmatiska barn är ingen höjdare man försöker andas åt dem fast man så väl vet att det inte funkar på det viset.

Blir nog blomsterinköp idag oxå har nu medvetet låtit bli att vattna julstjärnorna så att jag med gott samvete kan slänga dem i tunnan, blä är såååå trött på dem vad fan vissnar de inte för? Kanske en skvätt klorin hjälper processen på vägen ;)
Fick en briljant idé igår kväll, jag vill ha vita möbler i vårt sovrum fast så gillar jag vår sängstomme väldigt mycket så nu ska jag ringa måleriet och höra vad de tar för att sprutlackera allt vitt. Det hela ska kompletteras med en vit bokhylla och någon lägre bänk. Funderade på en liten platt-tv på väggen oxå men jag har hört historier om att sex livet blir så himla dåligt då och vem fan vill riskera det? Nej jag skiter nog i tv´n och köper nog en himla massa ljus istället för vad kan vara mer romantiskt en tända ljus? Ska nog kasta bort Sloggi-toppen oxå hihihi.

Lämnade min lille prins i skolan idag och insåg att han tycker verkligen att jag är pinsam när jag slänger slängpuss till honom. Idag höll han för ögonen och sprang åt ett annat håll, jaja jag som trodde att jag var en ganska cool morsa.
Ha en mycket trevlig dag på er!/M

Inga kommentarer: