Jag bus bloggar under arbetstid!! Huajaj det har varit en riktigt lång dag idag, började med planeringsdag på jobbet idag vid kl 10 sen så fortsätter det med jobb till 21.30 ikväll. Men nu börjar jag räkna ner, är såååå trött och fnissig. Herregud vad vi har stimmat i kväll, haha man är inte roligare än vad man gör sig.
Det blir dygns pass i morgon till torsdag sen är jag LEEEEDIG till måndag, gött gött!
Ser fram emot en härlig helg med VM kval fotboll på lördag kväll och kanske bli lite ompysslad av mamma, det är finsaker det!
Ha en skön kväll! /M
tisdag 2 juni 2009
måndag 1 juni 2009
Varför blir det aldrig lagom?
Man har ju liksom varit ute lite i solen idag och nu har jag riktig solsveda.. hm jag trodde att jag hade en hyfsad grund av solbränna men icke. Jaja nu ska jag krypa ner mellan svala lakan och slå igen de små blå.
Natti natti/M
Natti natti/M
Underbara
Prinsen har tjej besök, det viskas och fnittras målas teckningar med hjärtan på osv. Det är helt underbart att se dessa små ögon som tindrar och skratten åt minsta fånigheter.
Har lyckats söva sessan som är super trött, så nu har jag suttit i solen medan de stora barnen lekt.
Visst är det ljuvligt ute?!
/M
Har lyckats söva sessan som är super trött, så nu har jag suttit i solen medan de stora barnen lekt.
Visst är det ljuvligt ute?!
/M
Lars Berghagen - En Kväll I Juni (Live Allsång På Skansen 20
Visst är den härlig!
Nu drar allsången snart igång, ska sitta bänkad! /M
1 juni!!
Jaha då var vi inne den första av sommar månaderna, hm vart tog de 5 förra månaderna vägen?!
Igår var det ju alla mammors dag! Grattis på Er ALLA fantastiska mammor! Tänk vad mammor är bra att ha, jag klarar mig inte utan min lilla mamma, vi pratar med varandra minst en gång om dagen, stämmer liksom av lite så där. Vi hörs så att allt är bra med henne och pappa och hon frågar mig hur det är med oss. Det känns liksom väldigt tryggt på det viset.
Gårdagen bestod av jobb för mig, hemma vid 16.30 sen slängde jag ihop, potatisgratäng och lite grillat, fixade en rabarberpaj på våra första egen odlade rabarber! Mamma och pappa kom vid 18, vi hade riktigt mysigt tills min huvudvärk exploderade till en migrän attack, så för mig blev det sängen. Vi hade i alla fall trevligt så länge det varade!
Mina små änglar hade fixat med teckningar, en hemmagjord ring och sen tror jag att T hade med ett finger i spelet när de lämnade över en ask med krämer och annat lukta gott. Tack tack! Visste ni att mina barn är de finaste i världen?! Puss på dem!
Idag är jag och sessan lediga, vi ska njuta av solen och bara softa, åhhhh så skönt!
Ha en trevlig måndag! /M
Igår var det ju alla mammors dag! Grattis på Er ALLA fantastiska mammor! Tänk vad mammor är bra att ha, jag klarar mig inte utan min lilla mamma, vi pratar med varandra minst en gång om dagen, stämmer liksom av lite så där. Vi hörs så att allt är bra med henne och pappa och hon frågar mig hur det är med oss. Det känns liksom väldigt tryggt på det viset.
Gårdagen bestod av jobb för mig, hemma vid 16.30 sen slängde jag ihop, potatisgratäng och lite grillat, fixade en rabarberpaj på våra första egen odlade rabarber! Mamma och pappa kom vid 18, vi hade riktigt mysigt tills min huvudvärk exploderade till en migrän attack, så för mig blev det sängen. Vi hade i alla fall trevligt så länge det varade!
Mina små änglar hade fixat med teckningar, en hemmagjord ring och sen tror jag att T hade med ett finger i spelet när de lämnade över en ask med krämer och annat lukta gott. Tack tack! Visste ni att mina barn är de finaste i världen?! Puss på dem!
Idag är jag och sessan lediga, vi ska njuta av solen och bara softa, åhhhh så skönt!
Ha en trevlig måndag! /M
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

