måndag 1 juni 2009

1 juni!!

Jaha då var vi inne den första av sommar månaderna, hm vart tog de 5 förra månaderna vägen?!
Igår var det ju alla mammors dag! Grattis på Er ALLA fantastiska mammor! Tänk vad mammor är bra att ha, jag klarar mig inte utan min lilla mamma, vi pratar med varandra minst en gång om dagen, stämmer liksom av lite så där. Vi hörs så att allt är bra med henne och pappa och hon frågar mig hur det är med oss. Det känns liksom väldigt tryggt på det viset.
Gårdagen bestod av jobb för mig, hemma vid 16.30 sen slängde jag ihop, potatisgratäng och lite grillat, fixade en rabarberpaj på våra första egen odlade rabarber! Mamma och pappa kom vid 18, vi hade riktigt mysigt tills min huvudvärk exploderade till en migrän attack, så för mig blev det sängen. Vi hade i alla fall trevligt så länge det varade!

Mina små änglar hade fixat med teckningar, en hemmagjord ring och sen tror jag att T hade med ett finger i spelet när de lämnade över en ask med krämer och annat lukta gott. Tack tack! Visste ni att mina barn är de finaste i världen?! Puss på dem!

Idag är jag och sessan lediga, vi ska njuta av solen och bara softa, åhhhh så skönt!
Ha en trevlig måndag! /M

Inga kommentarer: