tisdag 16 juni 2009

Vem fan...

...är så jävla dum och tar ett extra pass på jobbet en sån här solig och skön dag?!! Vem fan kan vara en sån nöt? .......jo, JAG. Ångrar mig som sjutton och önskar att jag aldrig svarat JA så snabbt. Nu sitter jag här och har lite små ångest och klockan den går och går. Om 30 minuter tar jag mig an att jobba kväll natt och morgon. Whiii så kul. (i alla fall när lönen kommer;-) )
Dagen har hur som helst varit bra, det har varit dagis avslutning med dans och tårta, sen blev det en tur med tuff tuff tåget med min kusin och hennes familj. Trevligt!
Sen blev det ännu mera midsommar firande hos mamma på hennes jobb, dans och tårta igen.

Kvällen och natten går nog fort för imorgon tar jag midsommar fritt. Gött gött.
Lunch med Tina oxå vilket alltid är lika trevligt.

Pöss på er! /M

Inga kommentarer: