lördag 20 juni 2009

Bimbo?

Herregud nu ska jag berätta något som ni säkert kommer att skratta gott åt men jag bjuder på det!
Idag var jag tvungen till att tanka bilen, har bara gjort det en gång innan i mitt liv...jaja skratta ni men det är sant.
Kommer och glider in på macken och gör allting rätt tror jag... men det kommer liksom ingen bensin när jag trycker på knappen....
Ha ha fick ropa till mig en karl som påpekade att jag parkerat lite för nära pumpen så att det blev liksom lite för tight. Han fick ialla fall hjälpa mig och tillslut är tanken full och jag tackar för hjälpen. Lite längre bort står två killar i tjugo års åldern och skrattar gott. Jag bullar bara upp tuttarna lite och drar på mig solglasögonen och glider in och betalar. Det klarade jag ialla fall! Kände mig som en riktig bimbo i min klänning och allt för höga skor men skitsamma, nu har de något att snacka om ialla fall.
/M

Inga kommentarer: