onsdag 4 januari 2012
Jag vill...
...så gärna säga att jag är okey, att livet plötsligt blivit lite ljusare...men nää den känslan är avlägsen. Jag kan klä på mig mitt falska ansikte varje dag och uppträda precis som man förväntas göra. Men inom mig bor det en oro och rädsla ett stort förbannat KAOS som jag tampas med varje dag. Jag drar i alla trådar och försöker få ihop en lösning på allt men ju mer jag drar desstu trassligare blir det. Kan någon bara surra upp trasslet och få mig på banan igen?!
söndag 1 januari 2012
lördag 24 december 2011
onsdag 7 december 2011
Om du var här
Tid...Du är dig inte lik
Min knutna hand i fickan
Sömn...Jag kräver ingen sömn
Jag vrider mig på nålar
Om Du var här
Om Du var här
Om Jag var där
Om Du var här
Idag, igår
Om Du var här
Inuti & utanför
Om Du var här
idag, igår
Tid..Allt ska bli som då
Jag nöjer mig med tystnad
Språk..jag behöver inget språk
med tiden på Min sida
Om Du var här
Om Du var här
Om Jag var där
Om Du var här
Idag, igår
Om Du var här
Inuti & utanför
Om Du var här
Idag, igår igen
Tid...& all min energi
Slösar Jag på nålar
Om Du var här....
Min knutna hand i fickan
Sömn...Jag kräver ingen sömn
Jag vrider mig på nålar
Om Du var här
Om Du var här
Om Jag var där
Om Du var här
Idag, igår
Om Du var här
Inuti & utanför
Om Du var här
idag, igår
Tid..Allt ska bli som då
Jag nöjer mig med tystnad
Språk..jag behöver inget språk
med tiden på Min sida
Om Du var här
Om Du var här
Om Jag var där
Om Du var här
Idag, igår
Om Du var här
Inuti & utanför
Om Du var här
Idag, igår igen
Tid...& all min energi
Slösar Jag på nålar
Om Du var här....
måndag 5 december 2011
Är det inte kärlek....
...så säg?! Här står man och kokar "tomtegröt" efter beställning av barnen. Klockan är 21 och jag räknar vara färdig vid 22 tiden, allt för att mina älsklingar ska få njuta av gröten till frukost. Jag kokar sån där gammeldax gröt med bara en massa grädde i, reeedigt ska det vara :)
Vi har varit i kyrkan ikväll och avnjutit det finaste luciatåget. Min son var tomte men vääägrade att ha tomtedress, det hela slutade med att vi kom överrens om att han i alla fall fick dra på sig tomtebrallorna och tomteluva. Jaja hur som helst han smälte inte in men stack ut om man säger så ♥
Nähä, nu ska jag plocka fram älgfärsen så att jag kan rulla julköttbullarna imorgon.
Frid ♥ /M
Vi har varit i kyrkan ikväll och avnjutit det finaste luciatåget. Min son var tomte men vääägrade att ha tomtedress, det hela slutade med att vi kom överrens om att han i alla fall fick dra på sig tomtebrallorna och tomteluva. Jaja hur som helst han smälte inte in men stack ut om man säger så ♥
Nähä, nu ska jag plocka fram älgfärsen så att jag kan rulla julköttbullarna imorgon.
Frid ♥ /M
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



