onsdag 4 januari 2012

Gillas :)



Älskar det nya programmet The Voice! Underbara coacher som verkligen bjuder på sig själva. Min absoluta favorit är Ola Salo. Har jag berättat storyn om när jag var på en av de första konserterna med Ark efter de precis slagit igenom? Ojojoj, kvällen då jag slickade Ola på bröstet och det syntes i tv 4. Hmm ni får nog inte veta mer ;)
Fan vad Carola är snygg!

Glasögonorm


Har ju glömt att visa mina nya glasögon. Så hiss eller diss?

Om jag vore...


...rik, hade jag tagit min familj på en resa genom världen.. Lämnat oro och stress för att bara få vara tillsammans och njuta.

Jag vill...

...så gärna säga att jag är okey, att livet plötsligt blivit lite ljusare...men nää den känslan är avlägsen. Jag kan klä på mig mitt falska ansikte varje dag och uppträda precis som man förväntas göra. Men inom mig bor det en oro och rädsla ett stort förbannat KAOS som jag tampas med varje dag. Jag drar i alla trådar och försöker få ihop en lösning på allt men ju mer jag drar desstu trassligare blir det. Kan någon bara surra upp trasslet och få mig på banan igen?!

söndag 1 januari 2012


Jag älskar dig för evigt min änglamamma.

Jag brukar ju göra en liten årskrönika över året som varit men i år har jag sammanfattat det så här:
År 2011 var året som vände upp och ner på hela mig och min familjs värld. Det värsta av åren som jag någonsinn upplevt. Måtte 2012 bli ett bättre år!