onsdag 12 november 2014

Where is the moment we needed the most
You kick up the leaves and the magic is lost
They tell me your blue skies fade to grey
They tell me your passion's gone away
And I don't need no carryin' on

You stand in the line just to hit a new low
You're faking a smile with the coffee to go
You tell me your life's been way off line
You're falling to pieces every time
And I don't need no carryin' on

Cause you had a bad day
You're taking one down
You sing a sad song just to turn it around
You say you don't know
You tell me don't lie
You work at a smile and you go for a ride
You had a bad day
The camera don't lie
You're coming back down and you really don't mind
You had a bad day
You had a bad day

Well you need a blue sky holiday
The point is they laugh at what you say
And I don't need no carryin' on

You had a bad day
You're taking one down
You sing a sad song just to turn it around
You say you don't know
You tell me don't lie
You work at a smile and you go for a ride
You had a bad day
The camera don't lie
You're coming back down and you really don't mind
You had a bad day

(Oh, on a holiday)

Sometimes the system goes on the blink
And the whole thing turns out wrong
You might not make it back and you know
That you could be well oh that strong
And I'm not wrong

(Yeah,yeah,yeah,yeah)

So where is the passion when you need it the most
Oh you and I
You kick up the leaves and the magic is lost

Cause you had a bad day
You're taking one down
You sing a sad song just to turn it around
You say you don't know
You tell me don't lie
You work at a smile and you go for a ride
You had a bad day
You've seen what you like
And how does it feel for one more time
You had a bad day
You had a bad day

Had a bad day
Had a bad day
Had a bad day
Had a bad day
Had a bad day

När tårkanalerna öppnar sig

Usch idag är en sån där dag, ja en sån där dag då man helst av allt vill dra täcket över huvudet, dra ner alla persienner och gråta. Så gjorde jag oxå hela förmiddagen, vet egentligen inte varför men ibland är det så skönt att få lätta på trycket. Fulgråta, hulka och snyfta. Konstigt nog känns det allt lite bättre när väl tårarna är slut. Innerst inne är det nog två veckors skit som kommit ifatt mig att jag dessutom blivit förkyld gjorde väl sitt till.
Tycker vi är värda lite framgång nu, lite tur, lite lycka. Hör du det?? Vi har bannemej förtjänat det ♥

måndag 10 november 2014

söndag 9 november 2014

Tänder ett ljus

Idag är det Fars dag och vi grattar alla pappor :) Ett extra stort GRATTIS till världens bästa pappa Tobias♥

Vi har tyvärr fått det tråkiga beskedet att "Farbror Göte" somnat in. Barnens Göte som de lekte frisör med trots att han inte hade ett hårstrå på huvudet :) Sov gott lilla Göte vi tänder ett ljus för dig idag ♥

Lycka

Min dotter hon är för söt och värnar om alla.

lördag 8 november 2014

När man liksom får nog...

40 graders feber på liten prinsessa visade sig vara en lunginflammation nu är vi nere på skapliga 38. När hon tuppar av fyra gånger vet man att det är illa...Hur eller hur så är hon på bättringsvägen. Liten prins förkyld och astmatisk, men på panodil blir man ju pigg tycker han... I natt blev Willes cyklesadel stulen. Fick hem en otroligt väldoftande man som nog tagit fler än de där fyra ölen han hävdade slunkit ner. Jag började kissa blod och fick en sån smärta i ryggen som jag inte önskar min värste ovän..eller jo det gör jag faktiskt :) Kissade väl fyra droppar var 10 minut. In till läkaren som konstaterade att han hittade en massa grus och en himla massa blod. Ett klassiskt njurstensanfall toppat med en urinvägsinfektion och magkatarr. Massa härliga piller som gör mig smärtfri och varm i kroppen.
Jo men denna helg kan bara bli bättre :)
Längtar efter en mamma som säger att allt blir bra ♥