lördag 8 november 2014

När man liksom får nog...

40 graders feber på liten prinsessa visade sig vara en lunginflammation nu är vi nere på skapliga 38. När hon tuppar av fyra gånger vet man att det är illa...Hur eller hur så är hon på bättringsvägen. Liten prins förkyld och astmatisk, men på panodil blir man ju pigg tycker han... I natt blev Willes cyklesadel stulen. Fick hem en otroligt väldoftande man som nog tagit fler än de där fyra ölen han hävdade slunkit ner. Jag började kissa blod och fick en sån smärta i ryggen som jag inte önskar min värste ovän..eller jo det gör jag faktiskt :) Kissade väl fyra droppar var 10 minut. In till läkaren som konstaterade att han hittade en massa grus och en himla massa blod. Ett klassiskt njurstensanfall toppat med en urinvägsinfektion och magkatarr. Massa härliga piller som gör mig smärtfri och varm i kroppen.
Jo men denna helg kan bara bli bättre :)
Längtar efter en mamma som säger att allt blir bra ♥

Inga kommentarer: