onsdag 29 april 2009

Visst blev det


fint. Tack F.K! Fåglarna och jag är jätte glada!

Sommar!


Kolla nästan 24 grader. Man blir så glad!

tisdag 28 april 2009

Ja just det...

..ni undrar säkert om branden som härjade nedanför oss igår. Jag hörde att det var en gräsbrand på 200 kvadratmeter, ja jösses det kunde ju gått riktigt illa. Som den drama drottningen jag är satt jag och beredd på att bli evakuerad. Men nej så dramatiskt blev det aldrig, jag kunde lugnt ligga kvar och fika i solen.
Nu undrar säkert den kvinnliga delen av mina läsare om det var några hunkiga brandmän?? Svaret på den frågan är ett kraftigt NEJ. Jag har hört att det finns några men de jobbar tydligen inte här ;)

/M

Jag är med....

...nytt golfset. Har lånat hem ett par golfklubbor som tydligen är ett kanon pris på, vad ska jag med nya klubbor till, jag är ju bara vilande medlem i år. T säger att jag gott kan spela i år, han menar att det liksom är min tur i år. Jo, det kan man ju tycka men vad ska jag hitta tiden? T kan du trolla med knäna? ;)

Läste den glädjande nyheten att Anders Södergren ska bli pappa! Härligt härligt. Barn är den bästa gåvan i livet. (även om de driver en till vansinne fler än en gång per dag)

Dagen bjuder på sol (hoppas jag), ut provning av nya linser, en timme sömn, jobb och styrelsemöte i skolan. Jag ska blunda för hur smutsigt det är på golvet för jag orkar fan inte ta fram dammsugaren idag.

Skickar lite extra kärlek till världens bästa Anna (du vet varför).
Puss/M

måndag 27 april 2009

Gott


Lycka är att få fika ute.

Det brinner


Herregud det brinner nedanför oss. Ett jäkla pådrag.

fredag 24 april 2009

Födelsedags fest


Herregud 25 ungar i simhallen. Hög ljud nivå!