tisdag 28 april 2009

Jag är med....

...nytt golfset. Har lånat hem ett par golfklubbor som tydligen är ett kanon pris på, vad ska jag med nya klubbor till, jag är ju bara vilande medlem i år. T säger att jag gott kan spela i år, han menar att det liksom är min tur i år. Jo, det kan man ju tycka men vad ska jag hitta tiden? T kan du trolla med knäna? ;)

Läste den glädjande nyheten att Anders Södergren ska bli pappa! Härligt härligt. Barn är den bästa gåvan i livet. (även om de driver en till vansinne fler än en gång per dag)

Dagen bjuder på sol (hoppas jag), ut provning av nya linser, en timme sömn, jobb och styrelsemöte i skolan. Jag ska blunda för hur smutsigt det är på golvet för jag orkar fan inte ta fram dammsugaren idag.

Skickar lite extra kärlek till världens bästa Anna (du vet varför).
Puss/M

2 kommentarer:

Anna sa...

Tack min darling du är en pärla!

Ha en superskön dag och slå en pling om du vill höra lite roligt skvaller :)

Kram anna

mimmi sa...

Åhhh, nu blir jag riktigt nyfiken, ringer på en gång! Puss