fredag 17 april 2009

Fredag!

God morgon! Det är skit kallat ute bbbrrrr, jag har liksom redan varit på språng ett par gånger under natten eftersom jag är på jobbet. Är rätt seg just nu, men vad gör väl det? DET ÄR JU FREDAG!
Fredag betyder mys hemma hos oss, barnen får käka chips, dricka läsk och somna i soffan om de vill. Själv somnar jag ALLTID i soffan på fredagar, fattar inte det men man är väl så slut efter veckan som gått. Jag känner hur ögonlocken blir tyngre och tyngre och några timmar senare vaknar man av att de inte alls visar samma tv program som de gjorde innan man somnade. Ja ja så rolig är min fredag ungefär. Idag är det ju fredags handling oxå ;)

nu ska jag ut på nya uppdrag.
Se till att ta på er mössa och vantar när ni cyklar till jobbet idag, det är ju för fasiken minus grader! /M

Inga kommentarer: