torsdag 16 april 2009

Plötsligt händer det!

Idag har det hänt något riktigt riktigt stort!

Idag har sessan för första gången kissat på pottan! Ha ha lyckan var total när hon förstod vad hon hade gjort! nu måste vi träna på detta ofta så att hon snart kan bli blöjfri.

Besöken på sjukhuset gick ganska bra, lite nya allergier och lite sämre flås än väntat men annars ganska okey. Fick hjälp av syster och lilla H. Blev en fika hemma hos dem och så lite bebis-gos förstås.

Stötte ihop med en gammal kompis på H&M igår, hon berättade att hon brukar kolla in här då och då. Kul tycker jag, du är så välkommen. Kul att ses föresten!

Ja det blev ju lite shoppat igår oxå, ny jacka, nya byxor och lite härliga tröjor. Om det var till mig? Nej nej nej, nu är det full fokus på barnen och att de har fina funktionella kläder. Vem fan betalar 1100 för en skal jacka för en två åring?... jo, jag! Ja jag vet det är helt sjukt, men nu vet jag att hon kommer vara torr, varm och skön.
Inget roligt till mig alls men idag tror jag ska kolla runt efter lite byxor innan jag ska börja jobba. Har lovat min son lite golfträning idag samt lunch på golfbanan. Härligt att bara vi ska göra något ihop.

Puss/M

Inga kommentarer: