torsdag 23 april 2009

En jätte ära!

Har blivit tillfrågad om att bli Gudförälder åt min systers lilla H. Klart jag vill, det är ju en fantastisk ära att få värna lite extra om den lilla sessan. Jag är så lycklig och ska ta allvarligt på min uppgift.
Tack snälla ni för förtroendet!

Idag har jag köpt 4 par nya byxor, ja det blev ingen billig historia men det kan det vara värt när man hittar något som man vet sitter och kommer hålla formen bra. Lika bra att slå till direkt.

Besöket som jag skulle gjort i påskas till optikern blev idag istället. Ja vad ska man säga annat än att man är halv blind. Nu blir det ny styrka på linserna, fan vad jag ska se bra framöver.

Som ni har fattat på tidigare inlägg så råder det lite djungellag i mitt område just nu, det gör mig fruktansvärt ledsen och förbannad. Vad det är? , det behåller jag för mig själv tills jag känner att det är dax att SKRIKA ut det. Imorgon blir det samtal till Kommunen, för någon jävla ordning får det faktiskt lov att vara!

Nu blir det nog sängen, ska ju upp tidigt imorgon. Det är ju fredags handling på ica imorgon!
Natti natti /Mmmmm

Inga kommentarer: